<!–:hu–>Weboldal 2010-es nyári eredményei – 1. rész<!–:–>

2009. szeptemberében elindítottuk új oldalunkat annak reményében, hogy a nyugat-balatoni térségre idén nyáron számos turistát csábítsunk. Célunkért rengeteg időt és energiát fektettünk be (több mint 200 cikket írtunk).

A weboldal igazi erőpróbája idén nyáron jött el, melynek eredményeiről több részben megjelenő cikksorozatban számolunk be.

A weboldal látogatottsági eredményei

Vizsgált időszak: 2010. május 1. – augusztus 20.

A weboldal látogatóinak száma jelentősen megnőtt pokies australia a tavalyi év azonos időszakának eredményeihez képest. Ezen felül Google online casino Adwords internetes kampánnyal is növeltük forgalmunkat.

  • Látogatások száma: 160.320 db
  • Oldalmegtekintések száma: 1.265.608 db
  • Változás a látogatási számban a tavalyi évhez képest: 4.364%-os emelkedés
  • Változás az oldalmegtekintések számában a tavalyi évhez képest: 26.405%-os emelkedés

Szálláshelyekkel, online casino australia szállásadatlapokkal kapcsolatos eredményeink:

  • Oldalmegtekintések: 1.008.335 db
  • Online ajánlatkérések száma: 2.248 db

Az oldalmegtekintések 80%-a a szállasadatlapok elolvasását jelentette, így elmondható, hogy a weboldal a célcsoportot (potenciális turista/vevő jelölteket) sikeresen elérte.

Cikk szerzője és online marketing partnerünk:
Tóthi Attila
MKM Marketing Institute Kft.
E-mai: tothi@mkmcom.hu
mobil: 3620/3888-458
www.mkmcom.hu